Champion, 1919 yılında orijinal adıyla "Knickerbocker Knitting Company," New York, Rochester'da William ve Abraham Feinbloom kardeşler tarafından kuruldu. İlk başlarda kolej takımları için üniformalar ve spor giysiler üretmeye başlayan marka perakende pazarına böylelikle giriş yapmış oldu.
1930’ların başında Champion, ürün yelpazesini genişleterek, sporcular için yünden yapılan eğitim süveterleri üretmeye başladı. Bu dönemde Michigan Üniversitesi ile bir anlaşma yaparak takım sporları için üniformalar ve eğitim giysileri de ürettiler.
1950'lerde ise Champion, sokak giyim kültürünün mihenk taşı olan "Reverse Weave" süveterini geliştirdi. Bu tasarım, kumaşın dikey yerine yatay olarak dokunmasıyla, yıkama ve kullanımda giysinin çekme oranını azaltmak amacıyla yapıldı. Bu yenilik, özellikle sporcular arasında büyük beğeni topladı.
1956 yılında Champion markasıyla özdeşleşen ikonik ‘’C’’ harfi ilk kez ortaya çıktı ve o andan itibaren her üst giyim ürününün sol koluna konumlandırıldı. Bu logo ve konumlandırma Champion markasıyla özdeşleşti
Marka, daha geniş bir tüketici kitlesine ulaşmak amacıyla 1960’ların başında "Champion Products Inc." olarak yeniden markalandı. Bu dönemde, Amerikan kolejlerinde spor giysilerinin üretimi devam ederken 1970’ler artık Champion için tam anlamıyla bir milattı. Amerika Birleşik Devletleri'nde NBA ve NFL gibi büyük spor liglerine resmi üniforma sağlamaya başlayan Champion markası bu hareket ile beraber ürünlerini artık geniş kitlelerce tanınır ve tercih edilir hale getirmişti.
Champion, 80’ler ile beraber atletik giyimde popüler bir marka haline geldi ve logo tasarımı gençler arasında bir moda simgesi olarak benimsendi. 1992 Barcelona Olimpiyatları'nda ise Champion, Amerika Birleşik Devletleri basketbol takımının - "Dream Team" - resmi sponsoru olarak artık tüm dünyada tanınan ve akıllara kazınan bir markahaline geldi.
2000'li yıllarda internetin yaygınlaşmasıyla birlikte Champion, online satışlara ağırlık verdi ve küresel bir marka olarak büyümeye devam etti. Bu dönemde, kalite ve dayanıklılık vurgusu ile ürünlerini pazarlamaya devam etti.
2010'lar müzik ve sokak modasında Champion için oldukça önemliydi. O yıllarda Hip-hop kültürü ve sokak modası ile yeniden popüler olan Champion, retro ürünlerini yeniden piyasaya sürdü ve yeni nesil tüketiciler arasında kendini "vintage" bir marka olarak konumlandırdı.
2020'ler: Sürdürülebilirlik ve çevre bilinci arttıkça Champion, ürünlerinde daha çevreci malzemeler kullanmaya başladı. Ayrıca, genişleyen ürün yelpazesi ile farklı spor dallarına ve günlük giyime yönelik inovatif çözümler sunmaya devam ediyor.
Champion, kuruluşundan bugüne kadar spor giyimde öncü bir rol oynayarak, kalitesi ve yenilikçi tasarımlarıyla tanınmaya devam ediyor. Şirketin, sporcuların ve spor severlerin ihtiyaçlarına cevap verme ve modayı şekillendirme konusundaki uzun soluklu çabaları, markanın sektördeki başarısının anahtarı olarak görülebilir.Siz de Champion markasının birbirinden iddialı giyim ve ayakkabı koleksiyonlarını LOBBECO ile ulaşarak bu eşsiz tarihe ortak olabilir, sokak modasının vazgeçilmez parçalarına sahip olabilirsiniz.